Dofinansowanie do pomp ciepła – jak dołaczyć?
10 kroków, aby złożyć wniosek o Grant OZE
1. Zapoznaj się z Regulaminem. Znajdziesz w nim informacje niezbędne do złożenia wniosku oraz o przyszłej realizacji Projektu. Czytając Regulamin zwróć uwagę na ważne informacje dotyczące warunków udziału.
2. Pobierz dokumenty. Wzór wniosku wraz załącznikami pobierzesz ze strony www.subregion.pl
3. Wypełnij wniosek. Wypełnij wniosek o przyznanie grantu oraz odpowiednie załączniki. Pamiętaj, jeśli budynek ma współwłaścicieli będzie wymagana ich zgoda na udział w projekcie.
4. Zleć przygotowanie Karty Weryfikacji Technicznej. Dzięki temu dobierzesz odpowiednią moc pompy do budynku. Pamiętaj, kartę może wypełnić jedynie osoba z odpowiednimi uprawnieniami. Wniosek bez Karty jest odrzucany.
5. Pobierz i wydrukuj księgę wieczystą Twojego budynku ze strony. Elektroniczną księgę dla Twojego budynku możesz pobrać ze strony https://ekw.ms.gov.pl/
6. Pobierz i wydrukuj deklarację CEEB. Deklarację dotyczącą kotła w Twoim budynku pobierz z Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków https://zone-web.gunb.gov.pl/
7. Skompletuj wniosek. Sprawdź jeszcze raz czy masz komplet dokumentów. Uzupełniać można je tylko raz na nasze wezwanie.
8. Przyjmowanie wniosków. Wnioskodawcy będą przyjmowani od 8 kwietnia do 8 maja 2024 r. w godzinach: poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki: 9.00-14.00. środy: 12.00- 17.00. Adres: ul. Rudzka 13C, kampus, budynek z zegarem
9. Potrzebujesz więcej informacji? Jeśli po zapoznaniu się z dokumentami nadal masz wątpliwości, napisz do nas na adres e-mailowy: grantyoze@subregion.pl zadzwoń pod numer telefonu 32 42 22 446 wewnętrzny 4 lub 6 bądź zapytaj osobiście w Biurze Związku.
10. Pamiętaj o dokumencie tożsamości. Pamiętaj o zabraniu ze sobą dokumentu tożsamości. Powodzenia!
Po złożeniu wniosków odbywać będzie się weryfikacja Twoich dokumentów. Ogłoszenie wyników naboru sprawdzisz na stronie www.subregion.pl